.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کلاهبرداری جدید اپراتور تلفن همراه از مردم

یکی از اپراتورهای تلفن همراه با فروختن کارت شارژهایی که یک رقم آن کم است، اقدام به کلاهبرداری از مردم می‌کند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، اخیراً مشاهده شده هنگامی که شهروندان برای خرید شارژ تلفن همراه یک اپراتور خاص به عابربانک‌ها و یا دستگاه‌های pos مراجعه می‌کنند، هزینه از حساب آنها کم شده اما شارژی به آنها تعلق نمی‌گیرد.

پیگیری‌های خبرنگار فارس مشخص کرد هنگامی که شهروندان رسید حاوی کد ۱۶ رقمی را دریافت می‌کنند، در کمال تعجب متوجه می‌شوند که یک رقم این کد درج نشده است و تعداد آنها ۱۵ عدد است.

در این میان تماس‌های شهروندان نیز با بخش پشتیبانی این اپراتور به جایی نمی‌رسد و آنها با بیان این جمله‌ها که «فروش شارژ به بانک واگذار شده»، «ما پاسخگو نیستیم»، «این مشکل به ما مربوط نیست» و «شما برای پیگیری باید کد ۱۶ رقمی داشته باشید» مواجه می‌شوند.

نکته جالب اینجاست که همه این رسیدها حاوی شماره رهگیری و پیگیری هستند اما کسی این شماره‌ها را به حساب نمی‌آورد.

جالبتر این است که چون این رسیدها بر روی کاغذهای خاص و به وسیله حرارت درج می‌شوند، پس از مدتی رنگ باخته و تنها کاغذ سفیدی دست مالباختگان باقی می‌ماند.

خبرنگار فارس این موضوع را از بانک‌ها نیز پیگیری کرد که بی‌فایده بود و همه آنها مسئولیت این امر را به عهده اپراتور دانستند.

با یک حساب سرانگشتی مشخص می‌شود که اگر روزانه هزار نفر در خرید یک شارژ ۵۰۰۰ تومانی با این مشکل مواجه شوند، سودی که عاید این اپراتور تلفن همراه می‌شود، مبلغی حدود یک میلیارد و ۸۲۵ میلیون تومان خواهد بود.

به شهروندان توصیه می‌شود ضمن اینکه در خرید شارژ از این طریق دقت کنند، در صورتیکه کد ۱۶ رقمی رسید دریافتی کاستی داشت، یک کپی از رسید تهیه کنند؛ چرا که این رسید بعد از چند روز از بین می‌رود.

شهروندان مالباخته می‌توانند جهت شکایت از این اپراتور به دادسرا مراجعه کنند و در پی دریافت حق و حقوق خود باشند./250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

حامدرضا 15 بهمن 1392
شما واسه 5تومن حاضری 100هزارتومن وچندروز وقت بذاری چون برای من اتفاق افتاد که جاداره از کارکنان بانک اقتصادنوین میدان ساعت ساری تشکر کنم بعد از 20روزپولو به حسابم برگردوندن
نا شناس 14 بهمن 1392
چرا نمیگی این اپراتور ایرانسله؟
جانباز مهجور 15 بهمن 1392
اين اتفاق براي من هم افتاد ولي قيدش را زدم مي دانيد چرا؟ براي اين كه حوصله فيس و افده‌‌هاي آن هايي را كه مردم را در شكواييه‌ها سرگردان وگرفتار مي سازند تازه كلي‌ هم جواب سربالا و با نخوت و غرور با مردم سخن مي‌گويند را ندارم. اصلا رو راست بگويم مگر در دادگستري‌هاي مملكت مدعي‌العموم(دادستان) نداريم، چرا دادستان‌ها جلوي اين خلاف كاري ها را از اپراتورها نمي گيرند؟
حسين 15 بهمن 1392
اگه من بخوام از تو كوچه خودمون در جهت خلاف عبور كنم حتما ماموري پيدا ميشه كه به راحتي منو جريمه كنه
اما اينا خيلي راحت دارن اين جرم آشكار رو مرتكب ميشن و ازش با عنوان "اپراتور خاص " نام ميبرند . يعني انقدر ترس داره بردن اسم خلاف كار؟
نا شناس 15 بهمن 1392
لطفا رسانه ها روی موضوع درج بدهی گذشته در قبض منتهی به بهمن (سیم کارت های دائمی) کار کنند. برای من 12 هزار تومان بدهی زدند این در حالی است که من قبض قبلی را بر اساس رقم اعلام شده تماما پرداخت کردم . برای دیگران هم بدهی درج شد . این بدهی قبلی برای چیه؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.175 seconds.